בלוג אופנה 3>

היי,
שינתי את נושא הבלוג לבלוג אופנה, מוזיקה, בי"ס ועצות לגבי הכל...
בע"ה אני אתחיל להעלות צילומי בגדים שלי ושל חברות. (הכל צנוע :)
בינתיים, עיצוב חדש - אני הכנתי את הלוגו & סטים מאתר לעיצוב - בקרוב!

מקווה שתהנו ותגיבו (:
לאביו אול (:

Powered By Blogger

יום ראשון, 4 בינואר 2015


בס"ד


Singing in the rain

היי מהממות!
אני חוזרת אליכן בפוסט אופנה מהמם לחורף.
החורף השנה מאופיין בהדפסי משבצות, במגפונים צבאיים, פרטי לבוש 'חייתיים' (מנומר, מזובר וכד'), צבעים כמו חרדל, ירוק בקבוק, בורדו וכמובן שחור!
אז הכנתי לכן טעימה מכמה לוקים הורסים לחורף.. מקווה שאהבתן (:



אז הלוק הראשון הוא בורדו בשילוב עם קאמל, שזה שילוב צבעים הורס!!!
מאוד בולט השנה הטרנד של חצאית A וסריג אוברסייז..
את המגף פה תוכלו למצוא בכל חנות- סטודיו פאשה, זארה, אלדו וכו'.. והצבע שלו הופך אותו לאפילו יותר שיקי!
אני במיוחד אוהבת לשלב את סוג המגפיים הזה עם גרביון שחור או בצבע, הפעם הלכתי על בורדו- משדרג את האאוטפיט בכמה רמות.
לגבי אקססוריז.. הוספתי קלאץ מעטפה חמוד וקלאסי שנראלי יושב פה בול.. לק זהב מנצנץ של ESSIE - הכי גלאם!
ועגילים זהב עדינות בשילוב עם צמיד שפשוט התאהבתי בו.
את כל הלוק הזה אפשר ללבוש עם כל תסרוקת.. ואפשר ללכת איתו ליציאה בימים הקרירים... או אפילו ליום יום עם תיק מתאים.

הלוק השני הוא האהוב עליי...
הכנסתי פה את טרנד המשבצות, שאגב בטעות הגדלתי יותר מידיי את החצאית, תסלחו לי על זה...
את החצאית שילבתי יחד עם סריג אוברסייז שמנת מהמם- MUST בכל ארון!
לגבי מגפיים שמתי פה שתי אופציות מהממות, שהן הטרנד עליו דיברתי למעלה- מגפיים צבאיות. אחד בורדו והשני חום בשילוב עם חום אדמדם. אשמח אם תגידו לי מה יותר מתאים לדעתכן.
לתיק בחרתי משהו קזואל, חום שדברים בסגנון כזה נפוצים מאוד בטופטן ואלדו..
ותראו את השרשרת ההורסת הזאת! לב קריסטל אדום שזורם מצויין עם החצאית.. אני הלכתי לחפש שרשרת כזו!
עגילים קריסטל זהב עדינות ולסיום-איך לא.. אודם אדום!!!
הייתי אוספת את השיער בקטע מרושל כזה או צמה מרושלת.. מצד שני אפשר גם סתם פזור ככה שזה נתון למצב הרוח ומצב השיער ;) האאוטפיט הזה לגמרי לביש לכל אירוע כמעט. מתאים גם ליום יום וגם לערב כשזה משהו לא יותר מידיי פנסי- אפשר לשנות לנעל עקב עם איזה קלאץ ואתן מוכנות (:

את לוק השלישי אני מאוד אוהבת.
יש לנו פה בעצם BLACK WOMAN עם סגלגל מהמם ששובר את כל המונוכרומטיות...
אז שמתי חולצה וחצאית שחורים.. חולצה עם וולאן שנמכרת הרבה בH&M ממה שראיתי.. וחצאית שחורה קלאסי, עד כאן הכי פשוט שיש!
הוספתי שוב מגף צבאי פשוט מהמם.
ומה שעושה כאן את הלוק זה האקססוריז-
משקפי ראייה שחורים, לא חייב עם מספר אלא סתם לסטייל...
שרשרת לולאות זהב עם נוכחות, ועגילים מיוחדות. סגנון כזה של עגילים ניתן למצוא בקאסטרו.
וגולת הכותרת- תיק סגלגל הורס בריאות שפשוט עושה את הכל... יש לי חולשה בלתי מוסברת לצבע הסגלגל הזה, וכבר קניתי לי ארנק בצבע הזה (אם מעניין אתכן לראות- תיידעו אותי) ובמקרה הזה הוא ממש מרים את הלוק.
וכמובן שהוספתי את האודם הסגול התואם דיופים מוצלחים אפשר למצוא בביוטיקר, וגוון נוסף מתאים תוכלו למצוא במאק בשם HEROINE- חורשת עליו ...
לגבי שיער- דווקא הייתי מפזרת ומנפחת אותו קצת... אבל מי שלא אוהבת אפשר גם לעשות קוקו גבוה עם איזה בננה עם טיפה ווליום.
הלוק הזה מתאים בעיקר ליום יום כי הוא מאוד קז'ואל, והתיק גם מתאים ונוח ליום עבודה/לימודים.

מקווה שנתתי לכן קצת השראה, אשמח אם תגיבו (:
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה