בלוג אופנה 3>

היי,
שינתי את נושא הבלוג לבלוג אופנה, מוזיקה, בי"ס ועצות לגבי הכל...
בע"ה אני אתחיל להעלות צילומי בגדים שלי ושל חברות. (הכל צנוע :)
בינתיים, עיצוב חדש - אני הכנתי את הלוגו & סטים מאתר לעיצוב - בקרוב!

מקווה שתהנו ותגיבו (:
לאביו אול (:

Powered By Blogger

יום שלישי, 7 בפברואר 2012

סטים-סטים-סטים.. [;






טווב אם הכנתי אותו סט רק במכנסיים ובחצאית..
ועכשיו זה עניין של טעם [;
אני אישית מעדיפה את החצאית..

יש פה חולצה מהממת שממש אהבתי בגווני אדום וכחול..
ועם החצאית סקיני החומה זה [לדעתי] משתלב מעלף...
הכי בא מתאים פה זה האוקספורד שלדעתי סוגר פה ת'פינה..
וגם התיק החום עור ממש מתוק [; ..

סט שני-
יש פה סט מהמם שהכנתי בסגנון חנוני כזה ..
גופיית פסים עם קשירה ממש מתוקה, וחצאית סגולה מהממת שהיא גבוהה מאוד+סקיני ממש..
ממש אהבתי אותה ואת הגוון המיוחד שלה,
.. נעליים אוקספורד מבד יפה כזה שחורות, ממש מתאימות ללוק החנוני
ואיך אפשר לוק חנוני בלי משקפי חנונים ...
עגילים צמודות,קלאסיות,שחורות..
תיק צד גדול לקה מגניב ומוסיף..
אני אישית ממשממש אהבתי את המראה שיצרתי פה..
הייתי לובשת את זה לעבודה,שופינג,קניון וכו'.. [;

סט שלישי-
סט מעלף,קלאסי ליציאה בערב ...
גופיה שחורה עם שקוף למעלה למעלה ופפיונים אהבתייי..
חצאית תכלת רחבה מעלפת..
גרביון שקוף שחור ממש מתאים פה..
נעלי עקב שחורות פשוטות.
עגילים צמודות מתוקות פרח שחורות.. ומסביב עיגול של אבנים שמוסיף הרבה..
עד כאן להיום .. מקווה שאהבתם את הסגנון..
הפוסט הבא על...
-קצת סטים חורפיים ומעלפים יש לציין-
אשמח לקבל תגובות ורעיונות נוספים...

לאביו אווול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה