בלוג אופנה 3>

היי,
שינתי את נושא הבלוג לבלוג אופנה, מוזיקה, בי"ס ועצות לגבי הכל...
בע"ה אני אתחיל להעלות צילומי בגדים שלי ושל חברות. (הכל צנוע :)
בינתיים, עיצוב חדש - אני הכנתי את הלוגו & סטים מאתר לעיצוב - בקרוב!

מקווה שתהנו ותגיבו (:
לאביו אול (:

Powered By Blogger

יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

טרנד הקיץ- כתום :)


טוב האמת שרציתי מזמן לכתוב לכם על הטרנד הכי חזק של הקיץ- הצבע הכתום אבל פשוט לא יצא לי..
רובנו לא ממש אוהבות את הצבע הזה, וגם לפי מה שראיתי מחברות לא ממש קנינו בגדים כתומים עד כה...
אבל תמיד יש פעם ראשונה..
כתום הוא צבע שובב ואנרגטי שממש מתאים לקיץ .. חוצמזה, כתום הוא צבע חם בדיוק כמו הקיץ שלנו בישראל [;

הכנתי לכם סט חמוד שכמובן משולב עם הצבע הכתום
אוקיי החצאית הייתה אמורה להיות בצבע כתום חחחחח והיא הייתה גם בדברים הכתומים..
אז יצא גוון כתום אדמדמם :D לא נורא..
דמיינו שזה יותר כתום (;
אני ממש אוהבת לשלב כתום עם פסים, זה שובר את הפסים ונותן חיים לאאוטפיט.
משקפי שמש- ממש אהבתי אותם, יש לי דומות לאלה רק בלי הכתום..
סנדלים- נחמדות.. פשוט לא מצאתי דברים אחרים מתאימים..
והעגילים- ממש יפות, הן לא בגוון המדוייק שיש לחצאית אבל זה בערך הגוון שאמור להיות לה..

טוב לא יצא האאוטפיט הכי מוצלח חחח אבל לא נורא אני מקווה שהבנתו את הרעיון והשילוב :)
XOXO
אני :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה